УКМ

Конкурси на проведення освітньої та медіа кампаній з питань зміни клімату та адаптації

08.12.2015

childНаціональний екологічний центр України оголошує конкурси на проведення освітньої та медіа кампаній з питань зміни клімату та адаптації проекту «Climate Forum East II» (CFE II), який фінансується Європейською Комісією, Австрійською Агенцією з Розвитку та Авcтрійським Червоним Хрестом.

До участі у конкурсах запрошуються громадські організації, які можуть та/або хочуть працювати у галузі зміни клімату.

Конкурс на проведення освітньої кампанії (детальніше – в додатку)

Очікується, що у рамках кампанії буде розроблено та реалізовано інноваційні освітні заходи за наступними напрямками:

  • підвищення обізнаності з питань екологічних, соціальних і економічних викликів, які виникли внаслідок зміни клімату;
  • підвищення обізнаності щодо адаптації до зміни клімату.

Жодних обмежень щодо форм та видів освітніх заходів немає.

Заходи повинні враховувати національні аспекти зміни клімату, бути спрямовані на підвищення громадської активності та посилення громадського діалогу у питанні попередження подальшої зміни клімату та адаптації.

Очікувані результати: розроблені на основі інноваційних методик та підходів освітні матеріали, спрямовані на підвищенні рівня інформованості школярів та молоді з питань зміни клімату та адаптації; реалізація освітніх заходів для школярів та молоді з викоританням розроблених матеріалів.

Термін реалізації заходів освітньої кампанії – до 15 місяців (січень 2016-березень 2017).

Конкурс на проведення медіа-кампанії (детальніше – в додатку)

У рамках медіа-кампанії можлива наступна діяльність:

  • створення відео роликів/короткометражних фільмів/мультфільмів;
  • соціальна реклама для ТБ і радіо;
  • підготовка інформаційних дописів/повідомлень/публіцистичних матеріалів/інфографік;
  • проведення інформаційних громадських акцій/флеш-мобів/перфоменсів;
  • інша креативна діяльність, яка сприятиме поширенню інформації щодо зміни клімату та адаптації.

Фокус: заходи в рамках медіа-кампанії повинні бути спрямовані на поширення інформації щодо наслідків зміни клімату, актуальних для України, а також фактичних та потенційних шляхів адаптації до них.

Очікувані результати: медіа-кампанія, спрямована на широку аудиторію на національному або місцевому рівні, яка сприятиме підвищенню обізнаності з питань зміни клімату та адаптації.

Термін реалізації заходів медіа-кампанії – до 6 місяців (січень-липень, 2016).

Для участі у конкурсі зацікавлені організації мають представити наступне:

  1. Заповнену Аплікаційну форму
  2. Розрахунок бюджету включно з вартістю проїзду/проживання/добових, якщо передбачаються відрядження.
  3. Копії реєстраційних документів.

Заявку, форму бюджету та інші документи можна завантажити за посиланням https://goo.gl/3lhRtE

Письмові документи мають бути надіслані на e-mail адресу: an AT necu.org.ua. Термін подачі пропозицій – до 20 грудня 2015 року (23:59 за київським часом). Заявки, подані після вищевказаного терміну, не будуть представлені на розгляд конкурсної комісії.

Всі учасники конкурсу, які представили свої пропозиції у межах зазначеного терміну, будуть проінформовані про прийняте рішення після 30 грудня 2015 року.

Контактна особа:

Надія Артем’єва
експерт НЕЦУ з питань адаптації до змін клімату
тел.: 097 90 20 805
e-mail: an AT necu.org.ua

donors

Написати коментар »

Написати коментар

Зверніть увагу: Якщо Ваш коментар одразу після додавання не з'явився, його буде опубліковано протягом певного часу. Немає необхідності публікувати його знову.