УКМ

УКМ шукає медіа-координатора(ку)

14.02.2018

Контекст посади: українська кліматична мережа – це коаліція з 30 організацій, які працюють заради попередження змін клімату. Сайт кліматичної мережі: http://ucn.org.ua/ Головним чином, мережа працює над коментуванням національних документів у сфері енергетики і змін клімату. Окрім цього, періодично відбуваються спільні тренінги, акції та інші події. Комунікація у мережі здійснюється через електронну розсилку.

Мета посади: Підвищити впізнаваність УКМ у медіа-просторі задля досягнення стратегічних цілей мережі. Це має здійснюватися, головним чином, шляхом реалізації комунікаційної стратегії мережі. На основі комунікаційної стратегії, медіа-координатор(ка) УКМ має розробити і запровадити в мережі процедури та принципи комунікації, враховуючи діяльність членів УКМ. Важливим результатом роботи буде залучення інших членів мережі до здійснення зовнішньої комунікації від імені мережі.

Опис вакансії

УКМ пропонує роботу вмотивованим молодим людям з активною громадською позицією, що хочуть розвиватись у комунікаціях та цікавляться екологією, протидією змінам клімату, урбанізмом, архітектурою тощо.

Основні обов’язки:

  • Реалізація завдань комунікаційної стратегії УКМ;
  • Написання новин, прес-релізів, статей про діяльність УКМ та просування цієї інформації у ЗМІ;
  • Переклад відповідних міжнародних новин, реагування на події (новий закон, конференція, заява вищих посадових осіб тощо)
  • Наповнення веб-сторінки УКМ та ведення сторінки Facebook;
  • Організація інтерв’ю та коментарів від експертів УКМ для ЗМІ (друкованих,  інтернет, ТБ, радіо);
  • Підготовка інформаційних матеріалів та медіа продуктів: повідомлень, презентацій, буклетів, інфографіки тощо;
  • Регулярний супровід  у ЗМІ;
  • Здійснення медіа-моніторингу та вивчення інформаційного простору;
  • Створення щомісячної розсилки новин;
  • Комунікація з національними та місцевими ЗМІ (відповіді на запити, коментарі, питання);
  • Організація процесу внутрішніх комунікацій УКМ.

 Основні вимоги до кандидата на посаду медіа-координатора(ки):

  • досвід роботи у сферах PR, журналістики тощо;
  • досконале знання української ділової мови;
  • відмінні навички письмового та усного спілкування;
  • добрі знання англійської мови (здатність самостійно розуміти зміст англомовних документів та готувати такі документи);
  • навички співпраці зі ЗМІ, написання статей, роботи в соціальних мережах;
  • вміння налагоджувати комунікаційні зв’язки, готувати та презентувати інформацію, формулювати меседжі;
  • комп’ютерна грамотність: MS Office, пошукові системи, соціальні мережі;
  • ініціативність, відповідальність, пунктуальність, акуратність;
  • комунікабельність та здатність швидко приймати рішення;
  • вміння працювати в команді.
  • бажано: вища освіта у дотичних сферах (маркетинг/журналістика/PR, гуманітарні науки);
  • Додатковими перевагами у відборі будуть: участь в українському кліматичному русі, власні здійснені проекти у сфері змін клімату, знання тем клімату, енергетики і дотичних.

Особливості пропозиції:

  • Гнучкий робочий графік.
  • Часткова зайнятість (70%) та можливість працювати дистанційно.
  • Проект з підтримки УКМ триває до 15 грудня 2018, але ми шукатимемо додаткове фінансування.
  • Готовність почати працювати не пізніше 10 березня.
  • Оплата праці 4500 грн/міс.
  • Участь у міжнародному кліматичному русі та розширення кола професійних контактів.

Щоб податися на вакансію, напишіть резюме та супровідний лист з темою листа: «медіа-координатор(ка) УКМ» на пошту illia@ecoclubrivne.org  З запитаннями можна також звертатися до https://www.facebook.com/illia.yeremenko

Супровідний лист має бути не більше 1 сторінки, з описом чому ви хочете працювати в УКМ та що ви готові робити для формування потужної репутації та стійкого іміджу мережі. Мова резюме та листа – українська. Дедлайн подачі резюме: 20 лютого. Відповідь щодо співбесіди ви отримаєте до 25 лютого.

Написати коментар »

Написати коментар

Зверніть увагу: Якщо Ваш коментар одразу після додавання не з'явився, його буде опубліковано протягом певного часу. Немає необхідності публікувати його знову.